tirsdag 1. januar 2008

Godt nyttår alle sammen!!

Ja da var det gamle over og det nye i gang! Og det blir et fint år!! Med ei lita babytulle i mars, og en annen begivenhet senere i år, som jeg ikke har tenkt å si så mye om enda...hihi!


Ingen store forsetter her i gården, men jeg har tenkt å legge ned en innsats for å få laget nok julekort osv til at jeg kan stå på messe og selge de til jul. Det hadde vært kjempartig, ei av de ansatte i barnehagen til Snorre skal fikse plass og sånn, ettersom hun er på messa hvert år, så det blir spennende det her! Håper bare lysten til å lage julekort ikke blir borte, kjenner jeg er litt lei hele jula akkurat nå...:/


Har scrappet litt i jula også, var med på romjulsscrappen på Scrapping.no, og her er mine bidrag:



Ha et strålende 2008 alle sammen!!!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Du er herved utfordret! Ta en titt i bloggen min. :)

Hilde - Boble sa...

Du er herved utfordret - sjekk bloggen min for mer info:)

Sylvi sa...

Hei og hopp:-)

Utfordring til deg i bloggen min. Ha en fortsatt fin helg!

Klem

Maya sa...

Kjempeflotte sider du har laget :-)