lørdag 12. september 2009

En liten BlogCandy! :)

Jeg nærmer meg 12.000 besøkende i bloggen siden jeg fikk meg teller i månedsskiftet januar/februar, og tenkte å feire littegranne!
Og da er det jo på sin plass med en liten BlogCandy, så nå har jeg kost meg med å sette sammen denne pakka som du ser på bildet! :)

Jeg er i det litt gavmilde hjørnet i dag, så jeg tenkte å gi bort disse tre pent brukte stempelsettene også! Dermed er det i grunn 4 muligheter til å få koselig post her! ;)

For å være med i trekningen må du gjøre som følger:

1. Bli en følger av bloggen min om du ikke allerede er det
2. Skriv om BlogCandyen min i din egen blogg
3. Legg igjen en kommentar her, sånn at jeg finner deg!

Setter fristen til Søndag 20. september klokka 21.00 jeg! :)

54 kommentarer:

Vibeke sa...

Jeg er selvfølgelig med på denne flotte BlogCandyen:)

Håper du har en super flott lørdagskveld:)

Veronica sa...

Grattis med snart 12 000 besøkende, og så klart er jeg med på blog candyen din =)

millamy sa...

JA, dette må virkelig feires..

Hipp hipp hurra.. Gratulerer

Klem fra Millamy
Her finner du meg og bloggen min

Anonym sa...

Åh, vilka fina saker du lottar ut!!! Jag vill så gärna vara med i utlottningen, jag har blivit följare och har länkat i min sidebar.

Nu ska jag kika runt lite mer!!

Unknown sa...

gratulerer så mye med snart 12000 besøkende:)

da har jeg skrevet litt og linka til deg:)

Diddij sa...

Da har jeg skrevet litt i bloggen min :)
Gratulerer så mye med 12.000 besøkende da Lotten :)

http://diddijshobby.blogspot.com/2009/09/lottens-blog-candy.html

mae sa...

HOLA!SOY SEGUIDORA DE TU BLOG Y YA ANUNCIE TU BLOG CANDY EN MI BLOG...
http://creativosmae.blogspot.com
SUERTE Y SALUDOS DESDE ARGENTINA....

Siri sa...

Me like candy!:)

Grattis med 12000 besøkende!

Torill sa...

Nydelig candy!!
Og grattis med mange hits!
Jeg vil gjerne være med!!
Ha en strålende søndag i morgen!

*Hanne* sa...

Flott blogg du har:)

Vil gjerne være med på konkurransen din og følger gjerne bloggen din videre :)

Tone sa...

Allready there! :)

Kristins rede sa...

Fin candy. Telleren sto på 12000 da jeg kom inn til deg.

Ha en flott søndag!

Tanya sa...

Congratulation on your hits!!!
I really want to win your fantastic candy and beautyful stamps! Linked your candy on my side bar.
Thank you for the chance!!!!
Thanks and hugs...

Asil sa...

Gratulerer så masse, herlig blogcandy fra herlig scrapper! :D

Har selvsagt skrevet om denne snasne blogcandyen hos meg også!

Ha en flott søndag! :)

Cecilie sa...

Gratulerer med 12 000 besøkende.. kjempe moro...

Har skrevet om candyen i bloggen min og

http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/

Jeanettan sa...

Hej Jag har börjat hitta er i Norge!! Vilka underbara alster ...
& naturligtvis vill jag följa din=)

Jeanette & Helsingborg/Sverige

http://jeanettans.blogspot.com/

Ane sa...

Hei! Så flott blogg du har :)
Nå har jeg skrevet om deg hos meg ;)

http://anesplass.blogspot.com/2009/09/blogg-candy_13.html

Lene sa...

Gratulere så kjempe masse med 12047 besøkende :D

Det er ikkje så vente synes eg, du lager utrulig mykje fint!

Har fulgt deg ein stund, og har lagt ut link til bloggcandyen din på bloggen min: www.3etg.blogspot.com

~Isabell~ sa...

Grattis med passert 12 000 besøkende, tror aldri jeg kommer dit hen, hehe.

Ha en strålende dag=)

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/09/deilig-sukkerty-hos-monica.html

bestevenn sa...

Utrolig morsomt med så mange som har vært innom siden din. Nå har jeg også funnet den. Så mye fint du lager. Følger deg nå og har skrevet om candyen i bloggen min.
http://bestevenn-bestevenn.blogspot.com/

Anette sa...

Wow, for en lekker blogcandy!!
Jeg har skrevet om deg i bloggen min og er følger av bloggen din:)

Monica sa...

Dette er en blogg jeg har kikka innom tidligere. Liker det du lager!

Ta en titt innom min blogg.

http://acinom1972.blogspot.com/

Anne sa...

For en herlig blogg, og en herlig candy:)
Jeg følger bloggen din, og har linket til deg hos meg:)
Gratulerer med 12000 besøkende!

Smil fra Anne

Lene sa...

Så spennende blog candy. Jeg blir selvsagt med :) Gratulerer med en så populær side :)

Anonym sa...

kLART JEG ER MED PÅ BLOGGCANDY:)
GRATTIS MED MASSE BESØK. DU ER UTROLIG DYKTIG

http://lindusplindus.blogspot.com/2009/09/flott-blogcandy-hos-lotten-namnam.html

annkan sa...

Grattis till dina många besökare!
Vilken fin blogg du har. :-)

Jag vill jättegärna vara med på din blogcandy.
Har skrivit om det i min blogg och direktlänkar dit.

❤ Kaia sa...

Denne vil jeg selvsagt være med på.
Er nå en følger av bloggen din, og iler nå inn til min egen blogg for å legge inn et bilde av candy'en din på sidebar'en min.
HA en flott søndag videre.
Klem fra Kaia

isabell sa...

Heisan, klart jeg vil være med å feire:) gratulerer med så mange besøkende!
En flott blogg med mye kreativitet og inspirasjon å finne:D

Isabell

Marianne sa...

Gratulerer med 12.000 besøkende! Jeg blir gjerne med på trekningen -jeg følger bloggen din og har lagt deg til i min sidebar på http://sakkalo.blogspot.com/

c",) Sakkalo

Marielle sa...

så flott blogcandy! du er kjempeflink!

har skrevet om deg på bloggen min :)

http://mariellesinskryteblogg.blogspot.com/

Adriana Vanderhoeven sa...

thanks fot the chance to win! I'm follower and post your candy in my blog
Hugs
Adriana

Renate Røverdatter sa...

Nydelig blogcandy, nydelig blogg. Grattis med over 12 000 besøkende:)

Her finner du meg:http://renateaasen.blogspot.com/

Therese sa...

Bloggen din er jeg ivrig følger av! Du lager så mye fantastisk. Gratulerer så mye med 12000 besøkende.

Klem

Scrappegal Sørlending sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende i bloggen din!!! :D

Her er omtalen av Blog Candy'en din i bloggen min:
http://scrappegal.no/2009/09/14/sjekk-denne/

Vil bare si at du lager utroolig mye lekkert, og er til STOR inspirasjon! :) Det vil jeg takke deg for!

Gunn-Elin sa...

Gratulerer så masse! Dette vil jeg selvfølgelig bli med å feire :)
Og her jubler jeg med http://gunn-elin.blogspot.com/2009/09/blogcandy-hos-lotten.html

ninabakke sa...

Jeg er med :)

Vet ikke helt om jeg har lagt meg til som følger, og det fungerer ikke nå, så da skal jeg gjøre det så fort det er i orden :)
http://ninabakke.blogspot.com/2009/09/konkurranser-i-blogger.html

Jeanette sa...

Klart man skal være med på feiring! Hurra! =)

Katrine sa...

Gratulerermed 12000, og kjempeflott blogcandy!

Siv Anne sa...

Gratulerer!
Jeg er mer enn gjerne med å feirer og ønsker svært gjerne å være med i trekningen om denne flott candyen

Merika sa...

Super bogcandy!
http://merika51.blogspot.com/

cve sa...

Congrat!
I really want to win your candy))) Linked your candy on my side bar.
Thank you for the chance!!!!

Ellis sa...

Jättefin blogcandy, jag är gärna med och vinner om turen är med mig! =)
Följer nu din blog och har gjort ett inlägg om detta nu! =)
Klem, Elenor

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med och tävla =)
Jag har blivit följare och länkat i min blogg.

Nikki sa...

Ganske ny på dette men prøver meg frem. var vel grunnet denne blogCandyen at jeg fikk meg blogg,hehe!=)
Utrolig fin side du har her,du er en knall scrapper.
Håper å bli like flink med tiden!

Sunniva sin hobbyside sa...

Jeg vil gjerne være med å vinne alt dette fine!
Du har en kjempefin blogg og lager masse fint.

Hilsen Sunniva.

Nora sa...

Congratulations on 12,000 Monica!
I saw your candy on Isabell's - and I'm so glad I found your blog. Your work is amazing and I hope to see more. Come visit me some time... ;)
Best,

Nora

Katrine sa...

En virkelig flott Candy! Gratulerer med 12000 besøk!

Jeg er allerede følger av bloggen din og elsker å gå inn å se på alt det flotte du lager. Hadde jeg bare hatt ditt øye for detaljer...

Jeg har lagt ut bilde med link til Candyen i sidebaren på bloggen min. Så nå krysser jeg bare fingrene for at jeg vinner...

Klem
Katrine

Kim Dellow sa...

Beautiful candy, I've linked to you in my sidebar. Well sone on the hits. Kim

. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
. sa...

Thanks for the chance!!! Its very beautiful!!!! hugs...
vivitalita.blogspot.com

Tonje sa...

Gratulerer med over 12 000 besøkende! (Jeg er nr 12645!) For en fantastisk flott candy. Jeg følger bloggen din, og har lagt link i sidebaren på bloggen min. Takk for sjansen til å vinne!

Minelis sa...

Gratulerer så masse med over 12 000 besøkende. Det er jo virkelig noe å feire. Og for en flott måte du feierer på :p Det var en utrolig deilig Blog Candy du har lagt ut da *sikler*

ekaterina-sanna sa...

Congratulation on your 12 000 hits!!!
It's fantastic candy!!!!
Linked your candy on my side bar.
Thank you for the chance!
Kate

Anonym sa...

neeeeei...tenk å bomme med EN time da!!!

jaja,man kan visst ikke være med på alt...:p

finfin blogg!! og så så arti å se hva du lager!

her gleder jeg meg til å følge med!