mandag 31. oktober 2011

Vår egen Pippi

Et bidrag i siste liten til Scrappehuset sin bok-utfordring. Det er en stund siden jeg scrappet denne, men (som med flere andre LOer) har bloggingen uteblitt, det er for travelt her rett og slett, så den lille tiden jeg har prioriteres til scrapping og ikke blogging. 
Beklager til alle jeg burde ha vært innom, jeg lover å komme sterkere tilbake og bli flinkere til å legge igjen hilsner hos dere! Men tusen takk for alle hyggelige hilsner her på bloggen min, jeg setter stor pris på de! :)


Ja, tilbake til Loen....jeg har scrappet et gammelt bilde av Silje som jeg syns beskriver henne ganske godt - ei gladjente full av liv og rampestreker, og veldig opptatt av rettferdighet (ihvertfall når det går i hennes favør)  - med andre ord, ei lita Pippi-jente! :)






11 kommentarer:

Torill sa...

Dette var en superlekker LO!
Og du rakk det fint!
Hærlig bilde av en skjønn pippi!!
DIGG!
Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

Tonje sa...

Kjempeflott LO! Jeg hadde store planer om å bli med på denne utfordringen jeg også, hadde til og med planene klar, men tiden strakk ikke til dessverre. Ønsker deg en fin mandag!:-)

Anne sa...

Utrolig nydelig, jeg bare elsker stilen og alle detaljene. :)

Scrappiness sa...

Such an adorable layout! Love all the layers and different whites.
Pippi is my fave youth-heroin so I think you are very blessed to have a little Pippi of your own :)

Vibeke sa...

Herlige Pippi jenta di!!:) Nydelig scrapping fra deg - som alltid:)

{ Kristina } sa...

Nydelig layout! :)

*marion* sa...

For ei skjønn snuppe da *smelt*
Nydelig side

linn kr/sykepleier sa...

Nydelige detaljer og kul oppbygging. Likte så godt at det knapt var farger på denne, herlig bilde. :D

AnneiSkogen sa...

Denne var så utrolig nydelig!

Renee sa...

Alldeles nyyyyydelig vakker - og så mye lekker pynt på denne.

Alt vel til deg og dine på en søndag :)

Gårdsjenta sa...

Fy søren så flink du er!! skjønner ikke at du får det til jeg... :)