fredag 10. oktober 2008

En bleiekake til og litt julerier!

En bleiekake jeg har laget for mamma denne gangen. Naboen deres fikk babyen sin i går kveld! Ganske lik den første jeg laget, men sånn ble den nå engang... :-)
Bokstavene ser fryktelig skjeve ut her, men de er rettet på asså! :-)




også litt julerier....en boks og et par poser er det jeg har så langt....
Boksen er en ferdig pappboks fra Panduro som jeg kjøpte for leeenge siden, men aldri har fått brukt til noe...







Glansbilde rhar jammen blitt moro igjen og, har hamstret litt i det siste gitt! *ler*





2 kommentarer:

Camilla G sa...

Å så flott. Jeg tenkte på å lage sånn kake også, er virkelig fancy! Digger juleboksen din

Jeanette sa...

Hei Monica!
Har aldri fått somlet meg til å kommentere den nydelige "bleiekaken" som du laget for Mamman din, til oss! Den var virkelig helt fantastisk, og jeg ble veldig rørt! Så; tusen tusen takk :-)

Litt sen hilsen fra Jeanette :-)