mandag 23. februar 2009

endelig på nett igjen!




Endelig er jeg på nett igjen, etter over ei uke uten!! Det var hardt gitt! :)
Håper det er lenge til vi får problemer med data/bredbånd igjen nå, nå holder det for en stund!!




Sang # 4 er ute på Scrappinge The Music - på norsk, sangen denne gang er Ut mot havet med Rune Rudberg. Massevis av muligheter, og her er mitt bidrag!
Tusen tusen takk til Marit som hjalp meg med bidleredigeringen!!!







Vi i DT er sponset av bl.a.
Og foruten papirer og mesh fra disse to produsentene har jeg brukt bølgepapp, bling, pebble, og blomster (noen kaffebadede) fra Prima, Thickers, hyssing og knapp.

Denne LOen er mitt bidrag til oppgave 4 i Mesterscrappen på scrapping.no.
Aron lå i veien for Silje, så da klatret hun likegodt over i stedet for å krabbe rundt han! :)

Tusen tusen takk til Vibeke som leverte den for meg, da nettet var nede!! Og tusen takk for all annen hjelp mens jeg har vært "utenfor"!!!





Her har jeg brukt papir fra Making Memories og Rusty Pickle, Bazzill tyll, Narratives journaling frames, MM tiny alfa og brads, stempel fra Queen & Co, cats eye dark brown, Thickers puffy, Prima blomster og bling, Imaginisce blomster, metalldignser fra Imaginisce og Kort og Godt, stifter, hyssing, tag, brads

Denne LOen laget jeg til Veckans Skiss, men fikk aldri levert den ettersom nettet ikke funket her...









På denne har jeg brukt papir fra K & Company, filt fra Queen & Co, QK Snowday, MM tiny, floss, paljetter, charms, knapper, brads og bling






4 kommentarer:

Vibeke sa...

Velkommen tilbake på nett Monica:)

Herlige LOer du lager!!! Den nederste var digg - du får til så herlige blå detaljer:)

Asil sa...

Puh, der er du igjen!! Du har vært etterlyst og savnet. :) Et liv uten nett, er et liv uten.. vel, nett..

Herlige LOer som vanlig! Fikk ikke levert til StMpN #3, men håper jeg får tid til #4! Dere er så gode, jenter, som tok initiativet!!! :)

Camilla sa...

Velkommen tilbake. :) Har lurt på hvor du har blitt av. ;) Flotte LOer du har laget mens du var uten nett! :)

Unknown sa...

du er så utrolig flink...

ps. er noe til deg i bloggen min;)

må litt ned på siden