lørdag 30. januar 2010

Nissefrøken


Endelig litt scrapping igjen! Midt i flyttekaoset tok jeg meg en "fridag" og dro til Vibeke for en koselig dag med scrapping sammen med Lene og Wenche. Takk for en super dag, jenter!

Og til alle jeg skylder bloggbesøk, så kommer jeg sterkere tilbake når alt er i orden her, nettet er ikke helt på plass enda, og det er tusen ting som må prioriteres først akkurat nå, men jeg titter plutselig innom dere igjen! ;)

Et av resultatene fra treffet er dette bidraget til Skissedilla # 44 - Silje klar for sin aller første nissefest i barnehagen! Hun elsker nisekjolen sin, og gikk med den i flere dager, jeg måtte bokstavelig talt rive den ut av hendene hennes for å få vasket den, hihi!





7 kommentarer:

Merete sa...

Herlig!! Kreativ sying!!

Dom var jo så søte i nisseklea sine:) Men har jeg noe bilde av vesla fra den dagen??? Nope...

Lula sa...

Ja, denne var virkelig vakker! Krativ sying, helt enig!!Nydelig med rødt til kraft, kontrasten er flott:)Elsker blingen, snøkrystallene og ja..alt;)

Takk for at du deltar

Vibeke sa...

Jeg RÅ digger denne!! Helt utrolig flott!! NYDELIG!!:)

Det er i godt selskap slike knall LOer blir til, vet du ;)

Gunn-Elin sa...

Jeg er nesten litt sjalu på dere som sitter å scrapper sammen. Det må være utrolig inspierende :)
Og jeg digger lay outen din, fargene, alle krystallene osv osv. Og ikke minst historien om Silje og nissedrakten :)
Lykke til med flytting og alt det innebærer. Kos deg resten av helga :)

MonaV sa...

det var en nydelig liten nissefrøken det!
Kraft og rødt er perfect match.
Og sømmen er skikkelig dekorativ.

Ha en fin kveld!

Randi Elisabeth sa...

Her var det mange flotte detaljer og jeg likte godt bruken av kraft kartong/fragen og rødt sammen:D

Marianne/skorpionen sa...

Så lekker LO!
Så utrolig lekkert det var med de røde krystallene og sømmen!
Lykke til med flytting og håper nettet er på plass, samt alt det andre som må på plass når man flytter!

Ha en flott uke!
Marianne