tirsdag 2. februar 2010

Scrappeplassen tar form + STM

Endelig begynner scrappeplassen min å ligne på noe! Nå mangler det bare en liten expedit som skal stå ved siden av pulten, med printeren på toppen og kurvkasser i hyllene! :)

Ja...også gjenstår en aldri så liten organiseringsjobb her...trenger noen "treff-og-hjemme-vennlige" løsninger som funker litt bedre enn alle posene og mappene jeg har hivd alt i nå...
Tips mottas med stor takk! ;)


"Klossen" i hjørnet er sikringsskapet, så den må nesten få bli! ;) Skulle gjerne hatt den kroken åpen sånn at jeg hadde fått inn en større expedit enn 2x2 rom, men det får duge som det er!










STM har en ny sang ute nå, Februarsangen er OL-floka, og du finner oppgaven her.
Jeg har plukket ut strofen "rykker i rockefoten", og har scrappet Snorre og Silje som har laget "rockeband" - et svare spetakkel med kassegitar, blokkfløyte og sang, men dem har det da moro! :)



8 kommentarer:

Camilla sa...

Så fint du har fått det!
Håper du trives i ny-huset. :)

Kjempestilig layout også. :)

Lene sa...

Så flott scrappeplass du har fått deg! Den er jeg missunnelig på!!
Gleder meg til torsdag!

Ha en fin kveld!

isabell sa...

En fin og koselig scrappekrok du har fått, organisering huff det sliter jeg med.. det ser ikke ut oppe på mitt rom, liten plass og masse ting og tang :/ Sliter med å finne gode løsninger, for hvordan å hvor jeg skal oppbevare ting og tang. Men clips it uppèn min kunne jeg ikke hvert foruten:)
Å den trillevogna fra ikea som jeg har arkene i :)
Kul LO du har laget:)

Klem Isabell

Ellen Karin sa...

Så fin scrappeplassen din blir. Og veldig lyst og fint. Det er visst ikke bare du som trenger opprydding og omorganisering. Hos meg er det et evig kaos. Men slik er det visst for de fleste scrappere. :) Det får være trøsten.

Så herlig rocke-band ungene har da. :)

Torill sa...

Så lekker scrappeplass!!!!
Skikkelig flott, og regner med du skaper mange flotte ting her etterhvert!!
Du er jo så flink!!!

Veronique sa...

Det så ut som en liten koselig krok :)

snuppis!

Monica's Scrappehjørne sa...

For en flott scrappeplass :) Misunnelig!!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så stilig Scrappeplass :) helt tilfeldig falt jeg innom her - og blir IKKE siste gang :)
Mye vakkert å se her og ikke minst inspirerende :)
Ett lite tips - ProMarkersene MÅ ligge og ikke stå :)))
Klem fra Anja