fredag 21. november 2008

Hjelp! babyen sparker meg!

Snorre var kjemepspent på babyen i magen, og vill vledig gjerne kose på den. Men det var litt skummelt også, for hun sparket han jo! :)
Han ahdde også en titt i navlen min hver dag for å se om babyen var fin og hadde det bra! :)



papirer fra basic grey, sirkel fra narratives, MM plastikk alfa, QK Blossom mini, Melissa Frances glitter chipboarhjerte, Prima blomst, hyssing, bånd, perler, smykkestaver, rondell, metallrose, charms stifter, blonde



3 kommentarer:

Hilde - Boble sa...

For noen detaljer!! wow!!!

Vibeke sa...

Kjempeflott!!!! Du har så flotte detaljer!!!:)

Gro aka emrille sa...

Nydelig!!!
Flotte detaljer - jeg er helt imponert! Jeg klarer bare ikke å sitte med sånne småting, men jeg ser jo at det blir så fantastisk... Du er en stor inspirasjon!