torsdag 20. november 2008

julekort og pakkelapper

Fikk ånden over meg i går, og her er resultatene!
På pakkelappene har jeg brukt Bazzill og papir fra 3ndy papir, også er det vel julepapirene til Vibeke Spigseth fra et par år tilbake...
jeg har pyntet de med gamle boksider, Melissa Frances glitter chipboard, grungeboard pyntet med maling og glitter, glansbilder, bånd og hyssing, stickles, knapper og charms. Som alltid er alle papirer rufset og inket.


Bildet her er fra internett, printet på bazzill. Kortet er laget av Bazzill og pyntet med papir fra 3ndy papir, gammel bokside, Autimn leaves stempel med stemplet med limpute overstrødd med Doodlebug glitter, MM kristorn, hyssing, charm og stifter





Bildet på dette kortet er fra et psotkort fra NoaNoa, som har laget "katalog" i postkortform denne gangen. Dette kortet har jeg også brukt det gamle julepapiret på. Stempelet er fra Scrappers Choice, embosset med gull. Ellers har jeg brukt en gammel bokside, Primablomster, blonde, stifter, organsabånd, charm og perler fra KaizerCraft




2 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Åh så lekkert!!!
Så på den katalogen på Noa-Noa da jeg var i Oslo sist, men jeg turte ikke ta jeg da. Angre-angre...

Dette var uansett masse inspirasjon, tror jeg må kaste meg over julekortene jeg også:)

Vibeke sa...

Lekkert - lekkert!! Herlig scrappestil du har:)