torsdag 20. november 2008

kreativ Blogger Award

...fikk jeg av Vibeke i dag! Tusen tusen takk! Setter stor pris på den!! Dette er det hun skrev:

Jeg digger måten du scrapper på nå!!!
Herlige detaljer!!:)
Utrolig hyggelig å bli kjent med deg på treff:)

Right back at you, Vibeke!! Du er en STOR inspirasjonskilde!! :)



Så skal jo denne gis videre da...og jeg vil gjerne gi den tilbake til Vibeke jeg, om det er lov!
Også vil jeg gi den til
Gro - jeg simpelten beundrer deg!!! Du bruker så fantsisk vanskelige farger, og det ser bare helt herlig ut hver gang! Digger deg!! Også er du så flink til å scrappe deg selv og barndommen din, vi har alle litt å lære av deg! Og pluss i margen for at du har fått deg blogg!
Lisa - Jeg elsker julekortene dine!! der helt fantastiske! Masse glitter og bling - me like!!

2 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Åh!
Tusen takk!!!
Tenk at du, flinke, flinke du kan skrive noe så pent om meg:) Det betyr virkelig mye for meg!
Stor klem!

Asil sa...

DÅÅNE!!!

Å hjelp!! Tusen, tusen takk, nå ble jeg skikkelig rørt og glad på en gang!Og så fra deg da, inspirasjonskilden min! :D
Dette gjorde dagen (les. uka) min altså!! :)