onsdag 5. november 2008

Se hva jeg vant!!!

Jeg ble trukket som vinner av skisseutfordringen på Scrappemania og i dag kom det en herlig pakke i posten til meg!!
Tusen tusen takk Brita!!
Pleier alltid å titte innom bloggen min når jeg skrur på PCen, og siden Hamarjentene fikk blogg
titter jeg innom der og! Og der har Vibeke lagt inn et innlegg om at jeg har vunnet utfordringen til Linn i Scrappehuset også! *dåne*
Det er så innmari moro, og jeg må jo si jeg er aldri så lite stolt nå! Tusen takk jenter!!! :)

5 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Flott, flott pakke!
Og veldig velfortjent!
Kos deg:)

Ellen Karin sa...

Gratulerer med premien, det var jo så mye digg. Ser ut som det blir flere premier på deg den nærmeste tiden. Velfortjent. :)

Anne sa...

Hoawww gratuerer så masse med premien. Nå har ikke jeg sett konkurransen så jeg kan ikke uttale meg om hva du har vunnet med. Håper du legger sidene ut i bloggen her så vi får se.

Så artig å vinne da. Kan godt skjønne at du er stolt over det.

Monica sa...

anne: jeg har linket til konkurransene/bidragene mine i innlegget! ;)

Merete sa...

Åh...så mye digg !!! Lucky you, Monica:) Men ikke så rart du vinner - for du lager så fantastisk fine LO'er vettu:)Bra jobba!!